Wednesday, April 13, 2011

Sedap hingga menjilat jari

Yummy


Mesti korang menjilat jari kan tengok gambar kat atas? mungkin jugak ada yang tertanya-tanya makanan lazat apakah yang dimakan oleh kanak-kanak tersebut. atau mungkin ada diantara korang pernah makan jugak. banyak betul mungkin da. korang yang pernah makan roti ni nak tanya sikit, 'sedap tak'? aku pun teringin nak makan. rasa-rasa kat tesco ada jual tak? kalau sapa-sapa jumpa makanan tersebut tolong belikan kat aku jugak ye. nanti aku bayar balik. makanan yang enak berkrim disukai ramai tu dinamakan "roti kepala manusia". pergh nama pun dah menggiurkan, rasa apatah lagi. ye tak?

Meh kita usha sikit gambar-gambar lazat roti ini semasa proses pembuatan. layan!






notakakilima: sayang betul la sebab kat Malaysia tak ada jual roti yang 'menyelerakan' macam nie. 

16 comments:

Liyana Zahim said...

wah.. dapnyer.. nyumnyum.. kat giant ade x agk2? dpt mane gambo ngeri inih? gelisssss!

Feza said...

liyana zahim: menyelerakan right?

bedpet said...

peh. nak termuntah aku tgk bengong. tak makan seminggu pun aku tak kisah -.-

Feza said...

sheeda: belum cuba belum tahu. kah3!

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr

Anis Anisa said...

eiiii.... sape nk makn cmni... geli jerrr