Tuesday, April 5, 2011

Air longkang pun tak laju camnie

Assalamualaikum.

Apa kena-mengena air longkang dengan entry nie. sebelum tu tengok nie dulu. saksikan satu pendedahan yang bakal membuat anda terkentut kecil. mungkin juga tercirit.


klik untuk tumbesaran yg lebih baik

Actually aku yang terkentut kecil tengok gambar diatas. Ok tak de pe pun. gambar kat atas adalah gambar penyata bank. saje je nak tunjuk. cuba besarkan bijik mata korang dan tengok betul-betul. 

23/2 duit ada RM788.99. dalam masa sebulan je dah berkurang menjadi RM9.07. omaigod! kemana perginya duit aku sebanyak 700++. adakah kena curi dek toyol. atau mungkin juga telah di'songlap' oleh insan-insan yang tak berpuas hati dengan aku. 

ok jangan percaya, kerana itu semua adalah lakonan semata-mata. duit tu aku yang guna tapi aku tak ingat macam mana boleh 'terguna' sebanyak tu. dalam masa sebulan je pulak tu. kalau air longkang tu korang rasa laju, duit aku mengalir lagi laju (bagi aku) haish.

Mungkin bagi korang guna RM700++ dalam sebulan tu biasa, tapi bagi aku yang kurang berkemampuan nie semua tu luar biasa. 

aku pun tak tahu aku buat apa dengan duit tu. tu la mungkin banyak sangat berfoya-foya dan meronggeng sambil berjoli. seriously, aku memang tak reti uruskan duit. nie baru belajar kalau dah kerja nanti tak tahu la macam mana. TOLONG INGATKAN AKU YE!

tetiba je. sila abaikan.







notakakilima: menabung amalan mulia. elakkan diri dari berhutang.

5 comments:

dellito said...

wow..hebat..sakit2..
bank laen ade lg kan

Feza said...

harapkan loan dari pa&ma je. hehe

tikus kecil banyak makan said...

besa lah student...duet mmg laju blanje nye...student life...=D

bedpet said...

ehem2. fiza dh ade kawan baik baru. boleh suh belanje. ekekekekeke

dellito said...

erm,,ok la tu..
jnji x kaco duet org ye dak..
aishh..malu la