Saturday, January 14, 2012

Header free? sapa tak mau



klik laju-laju pada banner untuk maklumat lanjut

Segmen ni anjuran adik Nur Aqilah bt Ahmad Jamil. Hah nama penuh aku bagi. Blog dia sangatlah pink dan comel macam tuan empunya blog gak. Blog dia jugak sangat simple dan sweet. Sedap mata memandang gitu. Kalaulah ditakdirkan aku dapat header free ni, kat bawah ni sedikit detail aku lampirkan. ahaks. 

  • Nama header : Epilog Seorang Aku
  • Tagline : Hidup ini tentang aku, dia, mereka dan kamu
  • Nak header yang transparent
  • Warna tulisan : Purple + Pink
  • Header yang simple dan sweet sangat digalakkan (demand)
  • Email : urgent21@yahoo.com





notakakilima: macam tak berapa pantas je aku buat entry ni. gasak je. usaha tangga kejayaan.



3 comments:

Unknown said...

checked! correction! no abd jamil but ahmad jamil oke.. =)

Nurafizah Che Ap said...

@// N U R A Q I L A H sory dear. hehe

Unknown said...

ni header kam0o... http://4.bp.blogspot.com/-qlEb6rUJbAU/TxrHb9_R1vI/AAAAAAAABKM/7ky-yv6hBYo/s1600/headerhsa.png