Saturday, June 25, 2011

Pau babi

Assalamualaikum.

Tajuk macam haram je tapi sempat pulak nak bagi salam dulu. tak pe salam tu sunat tapi jawab salam tu wajib. so apa lagi jawab la.

Baru-baru ni aku kerja kat hentian rehat ataupun lebih ringkas lagi disebut sebagai r & r setelah gagal dalam kerja kilang (sempat kerja sehari je). nak tahu cerita baca sini

Benda ni jadi pagi tadi masa aku tengah kerja. al-kisahnya.

Tengah aku khuyuk tengok budak kedai sebelah susun-susun pau tiba-tiba datang seorang uncle cina ni kat kitorang.
"Halo adik, sini ada jual itu pau babi ka?" "
 "Sory uncle sini jual semua pau halal saja" 
"Oh itu macam ka? tak pa-tak pa bagi pau kacang satu"


(dialog tidak di ubah) 





ni pau kacang kot.





notakakilima: ingat kedai makan cina apa nak jual pau daging babi. haiya uncle.

5 comments:

D.A.Y.A.H said...

ape la uncle tu..terok betol..sesedap molot ja tnye nak pau b***..ish3

Syimir said...

hahaa.xleh bla o0o0 ucle tuu..suke ati je minx pau tuu.ahhaa

bedpet said...

babi. ade ke mintak pau babi. haha

Miss teddY said...

xde sensitiviti langsung... agk2la.... nmpk sgt malaysia ni ape aje ade...

~syue syada~ said...

ish.. pau babi,nak sebut pon geli. huhu

DURIAN ITU BUSUK.FULLSTOP. NAK LAWAN ??