Monday, June 6, 2011

Jangan buat ni

Assalamualaikum.

Mesti ramai yang bosan cuti-cuti. tapi kalau korang bosan sangat sekalipun jangan la buat perkara-perkara ni. antaranya korang jangan la cuba-cuba :

  • tempah satu lori pasir dan letak di sebelah kolam renang untuk dijadikan istana pasir. jangan terkejut kalau nanti silap-silap korang yang dikuburkan dalam pasir tu.
  • pergi pejabat tok kadi dan mintak dinikahkan dengan bini tok kadi dengan alasan cinta pandang pertama. apa punya sewel da.
  • masa tengah main bola korang ajak pihak lawan main galah panjang dengan alasan untuk mengenang kembali permainan dulu-dulu padahal masa tu tengah ada perlawanan penting berlansung. memang sawan.
  • pergi dekat akuarium dan tuba semua ikan kat situ demi untuk dijadikan santapan keluarga korang. sudahnya keluarga korang tak makan korang pulak masuk penjara.
  • membuat pertandingan shuffle kat depan masjid untuk membuktikan siapa lebih handal. kalau nak rasa kena penampar dengan tok imam silakan mencuba.




notakakilima: kalau korang buat jugak keberangkalian untuk korang direnjat dengan senapang patah adalah besar sekali so janganlah buat kalau nak selamat.

2 comments:

Liyana Zahim said...

Sy ske try test uji cube2.. Nk wat ler nnti!!

Feza said...

Liyana Zahim: tak takut kena renjat senapang patah ke? hehe