Monday, June 6, 2011

Blogging pun boleh kaya

Assalamualaikum.

Sebelum tu baca SINI.


Best kan jadi macam cik epal? no wonder la dia selalu kena hentam dengan blogger lain. biasa la hasad dengki. semua orang pun ada perasaan tu. tapi bagi aku tu rezeki dia. semua orang ada rezeki masing-masing. ye tak?

Aku ada baca kata-kata dari Hamka. kalau tak silap aku camni la.

" Keinginan kepada harta tidak terbatas, padahal hidup sendiri terbatas. kalau manusia tidak membataskan seleranya sampai mati dia tidak akan merasa puas dengan apa yang dia ada. "   
(Hamka)

Eh macam dah lari tajuk pulak aku nie. hehe.

Bila fikir balik kalau aku grad nanti pun gaji aku bulan-bulan pun paling tinggi boleh dapat RM2000++ je. tu pun kalau dapat kerja elok la. biasa la rezeki masing-masing. Tuhan tu maha adil, Dia dah tetapkan rezeki kita.

Kalau nak diikutkan ramai gak blogger yang berjaya tapi nak naik tu memang susah. eh macam tahu-tahu pulak aku. by the way tahniah ye cik epal.









notakakilima: nuffnang aku menyedihkan. :'(

2 comments:

HaNa Hani said...

hana pown xreti aiihh nak gne nuffnang neyh
letak je lebeyh
^_^

Nurul Shaheedah said...

nuffnang aku siap dh remove lg tu. hampeh je. haha