Thursday, February 10, 2011

Header oh Header

Kenapa blog aku tak de header?

actually sebelum nie aku pernah letak header.
selalu bertukar-tukar gak.

tapi sejak kebelakangan nie aku rajin blogwalking.
tengok header blog orang lain semua cantik-cantik.

saya nie budak baru belajar je so tak pandai la bab-bab nie.
harap je dalam laptop ada adobe photoshop tapi haram tak reti guna.
nak edit apa-apa guna picasa gak senang.

rasa rendah diri pulak bila bandingkan blog aku ngan blog orang lain.
so aku ambik keputusan untuk buang terus header.
lagipun nampak simple sikit.

tak de la serabut kepala otak aku tengok blog sendiri. 
so akhirnya terciptalah satu blog yang simple dan sedap mata memandang. (padahal tak reti nak buat lebih-lebih)
nak cakap apa cakap la sebab bagi aku blog aku tetap cantik.

adios!






 

 




0 comments: