Monday, February 7, 2011

Anorexia Nervosa

Hai semua!

Kali nie nak cakap pasal penyakit anorexia nervosa.
first time aku dengar istilah nie masa aku belajar sains form 3.

macam best je nak sebut a.n.o.r.e.x.i.a.
nak tahu lebih lanjut boleh la tanya en. Google.

aku nak cerita lebih-lebih pun tak reti.
sebenarnya dulu aku tak ambik port sangat pasal penyakit nie coz tak ada kena mengena ngan aku pun lagipun aku sihat je.

tapi sejak kebelakangan nie berat badan aku makin menurun.
segan la nak bagitahu tapi yang pasti dalam seminggu aku kehilangan 1 kg.

omaigod!

nak kata tak makan memang tipu la.
aku makan cukup 3 kali sehari cuma breakfast je kadang-kadang aku skip sebab bagun lewat.
aku tak nak la jadi kurus sangat. hodoh la.


seksi ke camni?!

 
sekarang nie berat aku 38kg. 
seriously memang tak normal untuk gadis berumur 20 tahun memiliki berat camtu.

sejak aku sekolah berat aku tak pernah normal. asyik underweight je.
tapi badan aku nampak sihat dan normal je. (normal ke?)
aku sendiri pun takut tengok orang yang kena anorexia nie.
sory to say tapi sebijik macam rangka hidup or jerangkung.
tak nak10000x!

kenapa la susah sangat nak gemuk?
tak kan la aku kena makan fast food hari-hari kot.
memang la boleh gemuk tapi confirm la gemuk yang tak sihat.
silap haribulan boleh kena breast cancer.
tak nak la aku.
aku nak gemuk yang sihat.
tolong doakan aku jadi gemuk ye.

bye!

 
ni gitar ke perut. kompius aku?



0 comments: