Friday, May 20, 2011

Gemuruh

Assalamualaikum.

Tengok tajuk dah ala-ala lagu Faizal Tahir gitu. tapi sebenarnya ada la kena-mengena sikit. cuma bezanya lagu Gemuruh Faizal Tahir tu bersemangat tapi gemuruh aku sebab takut. bukan pe lagi 3 hari aku ada exam Business Law. subject killer dowh seriously!

Selagi tak lepas exam tu serba tak kena jadinya hidup aku. bak kata orang tua-tua mandi tak kenyang, tidur tak basah, makan tak lena. penangan dia kuat gila.


Sejak kebelakangan ni gak aku selalu sangat sakit perut. rasanya gemuruh nak exam punya pasal la. nak kentut pun macam tak lepas je. rasa terseksa jiwa raga aku. nak study pun takut-takut je. self esteem aku turun mendadak dowh. macam siot je. 

Saban hari hidup aku jadi tak terurus. cepat la sampai 23 haribulan. aku dah tak sabar nak mengakhiri penderitaan ni. satu lagi tolong jangan psiko aku dekat-dekat nak exam ni sebab probability aku untuk jadi gila amat tinggi.
"Oh Business Law! I love u so strong!"







notakakilima: sempat lagi update blog. anyway do pray for me amigos. :'(