Friday, December 9, 2011

Surat untuk pakwe yang tak dianggap

Salam.

Amacam pakweku? Lu orait ke? Wa harap lu ok-ok je. Pakweku, gua telah membaca surat lu tempoh hari. Apasal lu buat gua cenggini? Selama ni cintan gua terhadap lu bukan main. Lu ingat gua main-main ke? Cintan gua mendalam. Very deep you know! very deep purple! Lu tak perasan ke?

Apa yang kurangnya gua ni? Cuba lu cakap! Gua ni tak cukup cantik ke? Atau lu sudah ada awek lain? Lu sound gua beb! mentang-mentang gua tak pandai makeup, lu buat langsi pulak ngan gua. Ada ke patut lu pegi couple dengan sameah bedak tebal tu. Lu tak rasa ke muka dia tu dah macam tepung gomak. Apa la yang lu hadap sangat dengan dia tu.Gua lagi hot lu tahu?!

Gua memang betul-betul tak puas hati ni! Lu memang bikin gua panas! Sampai hati lu buat macam ni kat gua setelah apa yang gua kasi kat lu. Lu ingat gua ni apa?!!

Pehal lu buat cenggini?!! Gua dah tangkap cintan maut kat lu wo! Janganlah buat gua macam ni! Kalau lu tak suka cara gua lu cakaplah! Gua tau sapa gua. Gua memang macam ni, rocker sejati! Lu pun tau sapa gua. Dulu lu takde pun macam ni. Lu tak kisah pun! Lu layan gua selamba je. Tapi kenapa sekarang lu berubah? Nampak je gua rocker tapi gua pun beriman jugak, beb! Sembahyang tak tinggal wo!

Lu pikirlah sindri, beb! Gua dah curahkan segala-galanya kat lu. Gua sayang kat lu. Cayalah cakap gua! Gua tak tipu! Betul cakap lu! Gua harap lu pikirlah baik-baik, beb! Gua dah takde pakwe lain lagi. Lu sorang jelah yang gua cinta. Pakwe lain gua usya diorang tak layan gua cakap lu! Gua tak tipu! Betul punya cakap lu!

Akhir kata dari gua, kenang gua dalam doa makan malammu. Semoga lu berbahagia, beb! Gua akhiri surat ni dengan pantu dua kerat.

Sharifah Aini mandi telanjang,
Surat ku beri jangan dibuang.

Yang Benar,
Awekmu yang rock.

 Lu jangan imagine beb. scary sial!

 

3 comments:

Mr. Doctor said...

Alamak.. Pantun maut... haha.. rocker beriman.. Cayalah lu!!

bedpet said...

semayang tak tinggal ooooo. hahaha

nurAIN said...

macam gampang je kosa kata..
bhahahahhahahah....